dinsdag 10 november 2009

Over mij.


Hi allemaaal,


Mijn naam is Janiek en ik ben 16 jaar.

Ik zit in het 4de jaar van VMBO-kaderberoeps.

Oftewel, het examenjaar dus.

Erg spannend allemaal en flink hard leren.

Gelukkig heb ik daar de hulp van een lieve moeder bij.


Dat is mijn moeder dus.

Ik las altijd haar blogs en vond het eigenlijk best wel leuk.

Dus toen dacht ik, ach waarom zou ik dat niet ook is doen?

Daarom heb ik ook maar een blog aangemaakt.

Ik zal proberen zo vaak mogelijk wat te gaan schrijven.

Liefs Janiek

2 opmerkingen:

  1. Hey meis, ik heb een link op m'n blog gezet, dus wie weet krijg je bezoek.. Lieve kus!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heej Janiek,

    ik ben een trouwe blogbezoekster van je moeder en las daar over jouw blog die je bent begonnen, leuk hoor ik heb mij direct aangemeld bij je volgers, ik wens je heel heel veel succes met je school en wat een lieve mams die jouw erdoor heen helpt.

    Zet hem op he, groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen