donderdag 12 november 2009

Tentamenweek

Hehe, mijn tentamen week zit er bijna alweer op!
Nog 1 tentamen te gaan. Biologie.
De moeilijkste en de laatste.
Dan is het gestres eindelijk voorbij.
Heb al 2 cijfers terug voor verzorging.
Een 6.5 en een 8.5! Voldoendes dus.
Nu hopen dat de rest ook gelukt is.
Ik heb er zelf niet zo heel veel vertrouwen in maarja.
Altijd blijven hopen dan maaar.
Vandaaag nog even flink overhoort door mams.
En vanavond de puntjes op de I zetten.
Morgen is het alweer weekend! Heeerlijk.
Dat is altijd weer genieten.
Lekker gezellig doen met mijn vrienden.
Oja gisteren ben ik naar de kapper geweeest!
Ik heb donkerbruine plukken in mijn haar laten verven.
Ben er heel erg blij mee.
Gelukkig alleen nog maar positieve reacties erop gehad.
Binnenkort maak ik er wel even een foto van!

xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten